Menu Sluiten

Zwift abonnement stopzetten voor de zomer

De zon schijnt, de eerste dag kort-kort zit er alweer op. Kortom: voor veel Zwifters is het weer de tijd van het jaar om je Zwift-abonnement stop te zetten. Gelukkig is het stopzetten van je abonnement erg makkelijk. Alleen als je via iTunes een abonnement hebt gaat het net wat anders. Hoe je jouw Zwift abonnement voor de zomer opzegt, dat lees je hieronder. Alvast goed om te weten: als je je abonnement alleen stopzet en je account niet verwijderd , blijven al jouw gereden ritten en je achievements staan. Hoef je komende winter niet opnieuw te beginnen. 😉

Hoe zet ik mijn Zwift abonnement stop?

Je kunt je Zwift abonnement stopzetten door op de website van Zwift in te loggen op je profiel. Bij “membership” kun je betaling stopzetten.

– > Klik hier om meteen naar de goede pagina te gaan.

Hoe kun je je Zwift abonnement stopzetten als je betaalt via iTunes?

Als je jouw betaling voor Zwift hebt lopen via iTunes heb je een paar mogelijkheden om je abonnement stop te zetten. Je kunt al jouw abonnementen terugvinden bij ‘instellingen / settings’ – > ‘ jouw naam’ – > ‘lidmaatschappen / subscriptions’. Zoek daar Zwift op in je rijtje met abonnementen en zet het abonnement stop.
Je kunt ook altijd via Safari inloggen op jouw Apple of iTunes account om je abonnement stop te zetten.

– > Klik hier om je Zwift-abonnement stop te zetten als je via iTunes betaalt.

Hoe kan ik mijn Zwift abonnement pauzeren?

Wil je een korte break van Zwift? Of ben je geblesseerd of is het buiten toch even té mooi om binnen te fietsen? Dan kun je jouw Zwift abonnement ook pauzeren. Je kunt dan minimaal 2 weken en maximaal 8 weken je abonnement pauzeren. Dit is vooral handig als je een kaart hebt gekocht met 3, 6 of 12 maanden abonnement. Helaas is de periode net te kort om de zomer te overbruggen, maar alles is beter dan niets.
Log in op de website van Zwift om bij jouw profiel je lidmaatschap te pauzeren.

> Klik hier om meteen naar de goede pagina te gaan om je Zwift abonnement te pauzeren.

Betaal je via iTunes? Dan kun je niet van deze mogelijkheid gebruik maken.

Deel dit Zwifter-blog met je vrienden!

6 Comments

  1. jack Post

    Geachte,
    Ik heb een probleem met cancel membership.
    Ik login – click op cancel membership – geef aan buiten te gaan rijden – click op continue cancelling en springt over naar volgende scherm om nu op cancel membership te clicken en nu komt het probleem zodra hij op dit scherm komt springt dit meteen weer weg wat je ook doet, om vervolgens na aantal seconden terug te springen op vorige scherm.
    Kan U mij helpen dit probleem op te lossen?
    Hoor graag van u.

    • olle

      Hoi Jack,

      Voir dit probleem kun je het beste contact opnemen met Zwift. Zij kunnen je abonnement handmatig stopzetten.
      ‘Olle

  2. Mark

    Het is mij gelukt al ben ik bang dat ik toch mijn profiel heb verwijdert. Hoop na de zomer verder te zwiften met mijn profiel en data. Afwachten maar…

  3. Ben leferink

    Beste mensen,

    Ik heb al 2 keer opgezegd (eind maart en nog eens eind april. Ik zie gewoon het scherm dat ik opgezegd heb, maar ze blijven geld afschrijven.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Zwifter.nl - Alles over Zwift